Přejmenování listu

Listy lze přejmenovat a dát jim tak smysluplnější název než List1, List2 atd. Klikněte pravým tlačítkem na název listu a z kontextové nabídky zvolte možnost Přejmenovat. Název se označí do černého bloku. Nyní stačí zadat nový název a potvrdit klávesou Enter.

Přejmenování listu

Přejmenování listu

Vytvoření nového listu

V Excelu nejsme omezeni na tři listy, které se vytvoří automaticky po spuštění programu, ale můžeme mít listů několik. Na konci řady záložek listů klikněte na záložku s logem prázdného listu. Nový list bude vložen na konec řady.

Přidání nového listu

Přidání nového listu

Odstranění listu 

  1. Pravým tlačítkem myši klikněte na list, který si přejete odstranit.
  2. Z kontextové nabídky vyberte položku Odstranit.
  3. List bude odebrát z lišty záložek.

Pořadí listů

Pořadí listů není závasné, listy lze vzájemně jakkoliv přeuspořádat.

 

  1. Umístěte kurzor myši na název listu, který si přejete přesunout.
  2. Stiskněte a držte levé tlačítko myši.
  3. Táhněte směrem mezi záložky, kam chcete list přesunout. Malá šipka nad listy ukazuje kam bude list umístěn.
  4. Uvolněte levé tlačítko myši, list bude přemístěn.

Řazení listů

Řazení listů

Kopírování listu

Pokud potřebujeme pracovat s několika verzemi stejné tabulky, můžeme vytvořit kopii listu. Pravým tlačítkem myši otevřete kontextovou nabídku listu, který si přejete zkopírovat a vyberte možnost Přesunout nebo zkopírovat. V dialogovém okně zaškrtněte možnost Vytvořit kopii. Potvrzením tlačítkem OK se vytvoří nový list s kopií.

Vytvoření kopie listu

Vytvoření kopie listu

Předchozí Následující