Listy lze přejmenovat a dát jim tak smysluplnější název než List1, List2 atd. Klikněte pravým tlačítkem na název listu a z kontextové nabídky zvolte možnost Přejmenovat. Název se označí do černého bloku. Nyní stačí zadat nový název a potvrdit klávesou Enter.
Přejmenování listu
V Excelu nejsme omezeni na tři listy, které se vytvoří automaticky po spuštění programu, ale můžeme mít listů několik. Na konci řady záložek listů klikněte na záložku s logem prázdného listu. Nový list bude vložen na konec řady.
Přidání nového listu
Pořadí listů není závasné, listy lze vzájemně jakkoliv přeuspořádat.
Řazení listů
Pokud potřebujeme pracovat s několika verzemi stejné tabulky, můžeme vytvořit kopii listu. Pravým tlačítkem myši otevřete kontextovou nabídku listu, který si přejete zkopírovat a vyberte možnost Přesunout nebo zkopírovat. V dialogovém okně zaškrtněte možnost Vytvořit kopii. Potvrzením tlačítkem OK se vytvoří nový list s kopií.
Vytvoření kopie listu